با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانا ن ، تقویم سالانه برنامه های مذهبی ، ملی ، فرهنگی و ورزشی سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه تصویب شد.

یزدفردا :با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانا ن ، تقویم سالانه برنامه های مذهبی ، ملی ، فرهنگی و ورزشی سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های مذهبی، ملی ، فرهنگی و ورزشی که پیش از ظهر امروز درسالن اجتماعات وزارتخانه برگزار شد معاونین و مدیران کل ستادی تقویم سالانه برنامه های ملی ، فرهنگی و ورزشی سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه را تصویب کردند.
برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع ،یامین پور معاون امور جوانان ،سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان از جمله حاضران در این جلسه بودند که برنامه های اجرایی مناسبت های ملی را متناسب با دستور کار هریک از معاونتها به تصویب رساندند.
به این ترتیب با تصمیم حاضران مقرر شد، ۳۰ خرداد تجلیل از زوج های ورزشکار ، مسابقات کارکنان دولت در خرداد ماه، ۲۸ تیرماه برنامه عفاف و حجاب ،مرداد ماه اهدای خون ، تجلیل از مدافع حرم ورزشکار در مردادماه و برنامه هفته دولت در شهریورماه باتوجه به اهداف و وظایف این وزاتخانه برگزار شود.
همچنین مصوب شد در مهرماه برنامه هایی در خصوص گرامیداشت هفته تربیت بدنی و هفته دفاع مقدس ، در شهریور ماه اربعین حسینی ،در دیماه مراسم گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی ،در بهمن ماه همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،تجدید پیمان جامعه ورزش و جوانان با امام راحل (ره) و در اسفند ماه برنامه هفته جوان و راهیان نور در دستورکار این ستاد قرار بگیرد.
در این جلسه حاضران علاوه براینکه اجرای دقیق برنامه های مذهبی، ملی ، فرهنگی و ورزشی با پیوست رسانه ای را مورد توجه قرار دادند بر تعامل وهمکاری مشترک معاونتها و ادارات کل باهدف حسن اجرای مصوبات این نشست تاکید کردند.
کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی ، معتمد کیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی ، حجت الاسلام احدی مدیر کل دفتر فرهنگی ،جلیلوند مسئول بسیج ورزشکاران ،زکی زاده مدیرکل سیاستگذاری و توسعه ورزش بانوان وسیروس احمدی سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاهها، محمدی عراقی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ، قاسمی جانشین مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان از جمله حاضران در این نشست بودند .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا